Alla inlägg under april 2013

Av Veronika Nehls - 23 april 2013 09:37

Efter nästan 7 månader så har jag kommit hem ifrån psyk i Västervik.

Jag har inte landat än och har svårt med att sova.


Jag var på avd 23 och vilken underbar personal.Det stöd och den hjälp som jag fick där är helt otrolig. T.o.m läkarna var jättebra.

Nu ska jag snart hämta hem hunden Nike så det ska bli spännande att se hur det går med mina två katter.


Det märks att jag har varit på sjukhus en längre tid för jag är totalt slut nu när jag är hemma.

Jag har massor att göra för att komma ifatt och det tar på mitt psyke. Varför? om jag det visste.

 Min dotter Maria har hjälpt mig under tiden så det är nog skönt för henne att kunna konsentrera sig på sig själv nu när hon är gravid.

Det ska bli sååå roligt att bli mormor.


Idag ska jag till Kalmar på ett års kontroll efter gp operationen som jag gjorde förra året

Jag vill även tacka Madde som håller koll på mig och kommer för att fika lite då och då. Hon ser direkt på mig om jag mår dåligt.

Jag vill ju inte belasta mina barn mer än nödvändigt för dom har ju sina egna liv med familj och barn.


Nu ska jag börja rida igen så mycket jag bara kan. Bättre motion kan man inte få.

Nu hoppas jag bara att kunna få sova på nätterna annars är jag rädd för att börja dala igen.

Kram på er alla och kom gärna med förslag om hur jag ska kunna sova bättre.  

Ovido - Quiz & Flashcards