Alla inlägg under september 2012

Av Veronika Nehls - 5 september 2012 06:14

jaja man kan ju undra vem som har skrivit inlägget. Där står det att jag skriver en massa skit om mina syskon.

Jag vet inte hur denna människa har tolkat det som jag har skrivit.

Orden låter som om det kommer från en person som jag känner väl.

Jag har inte skrivit en massa skit bara vad som kommer ur verkligheten. Min käre bror som fick en stroke förändrades och blev lätt arg och kunde säga elaka saker ibland och FAKTISKT så tyckte alla i släkten att han kunde vara elak. Tack och lov så har han blivit bättre. Detta tycker inte jag är att skriva en massa skit om. Verkligheten kan vara grym ibland.


Jag skriver inte några elaka saker om mina två andra syskon ( Min srorasyster och min lillebror)

Den andra som ska vara min syster är elak. Påstår att min största kärlek har våldtagit mig och var hon har fått för sig det vet jag inte. Detta skrev hon på face book och det om något var fult och ekakt. Jag har bra kontakt med mina andra syskon,

Tyvärr så har min kära mor tagit hennes parti men det är inte så förvånande.


Jag har nu varit i kontakt med en advokat om det som hon har skrivit och alla påståenden.

Jag kan faktiskt åtala henne men tänker inte sjunka så lågt som hon har gjort med alla fula påhopp. Att jag inte har nämt några namn i mina berättelser tycker jag är en självklarhet.


Jag har blivit erbjuden att skriva en bok om alla dessa år som jag VAR dålig men som sagt nämner jag inte vissa namn så blir det ett jäkl... liv och ännu mer påhopp.


Nu kommer jag att få en massa skit men jag måste få förklara för personer som inte verkar vara så insatt i vad jag började med. GÅ GÄRNA TILLBAKA TILL BÖRJAN SÅ FÅR NI SE HUR ALLT BÖRJADE.


Jag kan inte säga att jag är helt frisk från depp. men är på god väg att komma tillbaka till livet om inte vissa vill förstöra min rehabilitering och hela tiden säga att jag är sjuk och borde vara inspärrad.


Jag älskar verkligen mina 3 syskon och har ett bra stöd från en av dom. Min bror har jag också kontakt med och yack vare att jag var så envis med vissa papper så fick han tillbaka sitt körkort. Han om någon behövde det verkligen. 


Nu ska det bli spännande och se om det kommer några kommentarer på detta. Kram på dig storasyster  




Ovido - Quiz & Flashcards