Direktlänk till inlägg 22 december 2012

Hjärtstillestånd

Av Veronika Nehls - 22 december 2012 10:38

Nu var det ett tag sen jag skrev för jag har varit med om något väldigt dramatiskt,

Mina kramper var så svåra att jag fick hjärtstillestånd men en skötare och en sjuksköterska fick igång hjärtat tack vare hjärt och lung räddning.


Jag hatar julen. Det är så många måsten. Köpa julklappar fast man inte har råd, för vad vore julen utan klappar.

Bara detta med att vad ska jag köpa. Man kan ju inte bara köpa sådant som dom inte är intresserad av,

Barnen idag är ju ganska bortskämda så man vet ju inte vad som kan glädja dessa små sötnosar.


För att inte tala om dom stora barnen. Vad behöver dom? Något till sina hem, men vad?

Det enda jag ser fram emot är att jag ska fira jul hos min son och sedan att få vara med och sjunga julkonserterna i mellan dagarna.

Så klart sjunger jag i gospelkören.


I Februari ska vi åka till Gävle och sjunga i två dagar och det ska bli jätte, jätte roligt.

Jag är fortfarande inlagd på sjukhuset och vet inte när jag blir utskriven men jag hoppas att det blir snart.

 En annan sak som jag har gjort är att operera min stortå för nageltrång och i januari ska dom ta den andre stortån.

Nähäpp! nu får det vara bra för den här gången. God jul och gott nytt år vill jag önska till alla mina läsare.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronika Nehls - 11 januari 2015 19:38

För några år sedan skar jag mig mycket på mina armar. Nu är jag rädd för suget har kommit tillbaka. Det SKA göra ont för då går ångesten över en stund. Jag behöver nog hjälp men vet inte hur jag ska göra. ...

Av Veronika Nehls - 7 november 2014 07:49

Visst är man lite konstig ibland. När man sitter här och inte har någon att umgås med så känner man sig både ledsen, deppig och lite arg. Jag borde vara tacksam för jag har tre fina vuxna barn och en massa gosiga barnbarn. Helt plötsligt kanske man  ...

Av Veronika Nehls - 27 april 2014 08:24

Igår var jag och hälsade på mitt nya barnbarn Devin och hans systrar. Oj vad dom växer, man hänger inte med i svängarna. Han är sååååå söt och gosig. Hela tiden hade han ett leende på läpparna. Flickorna är också så söta och goa på alla sätt. ...

Av Veronika Nehls - 26 april 2014 17:27

Jag har tre underbara barn och en massa barnbarn så varför känner jag så här. Livet är en pest och jag vill inte leva längre.   Kommer hem till en tom lägenhet och sätter mig framför tv:n. Kan inte sova om nätterna utan vankar fram och tillbaka...

Av Veronika Nehls - 4 mars 2014 07:03

Det här med psyket är ett stort gissel. Nu när våren närmar sig med ljusare dagar och fåglar som börjar sjunga för full hals ja då blir man depprimerad. Borde det egentligen inte vara tvärt om.   Nu ska man vara pigg och glad. Bara njuta av nat...

Ovido - Quiz & Flashcards